Monday, November 24, 2008

kali pertama

pada hujung minggu lepas adalah hari yang cukup menyeronokkan. dapat bersama-sama dengan kawan2 dan team tact buat aktiviti flying fox dan wall climbing di dataran letak kereta One Utama.

rasa saya inilah kali pertama saya terlibat dalam melaksanakan aktiviti rekreasi bersama team tact, seronok juga walau pun keadaan cuaca tak menentu kejap panas kejap hujan tapi alhamdulillah la saya masih sihat lagi walau pun seharian berjemur dengan panas dan hujan.

ape pun saya ucapkan terima kasih la kepada shawn, mus dan yasir sebab bagi peluang untuk kami mencuba dan belajar. dan tak lupa juga kepada mereka yang turut membantu dalam menjayakan aktiviti ini.

5 comments:

Apize said...

caya lah Presiden PERLU!!

Hisyam Alewi said...

Congrats mubin...

moya said...

terima kasih....kami mengharapkan sokongan dan bantuan dari anda semua

hijau bumi Tuhan... said...

tahniah diatas perlantikan sbg Presiden, Persatuan Pembimbing Rekreasi Luar (PERLU), UiTM Shah Alam...

semoga dpt mnjalankan tugas dan mengalas amanah yg diberikan dgn baik...insyallah, aku akan support sedaya yg boleh...
chayok2...


salam perjalanan...

aishahadnan said...

salam...
aregggg..
bersawang aku tak nampak jalan kelua ni....