Friday, June 26, 2009

Sepi dua beradik

petang tadi saya dapat panggilan telefon daripada mak saya katanya pak ngah saya(abang kepada ayah saya) meninggal dunia di langkawi. arwah pak ngah akan dikebumikan malam ni juga, jadi tak sempat la kami sekeluarga nak balik sana, apa boleh buat dah sampai masanya kita hanya mampu berdoa saja la pada allah.

sekarang tinggal dua beradik saja la ayah saya ngan pakcik saya. dulu pak ngah ngan pakcik saya duduk satu kampung di Pekan, pahang. sejak sakit tua tahun lepas, anak arwah pak ngah bawa balik ke pulau langkawi untuk berubat sehingga la arwah meninggal di sana. semoga allah merahmati arwah dan mengampuni dosa-dosanya serta tempatkannya bersama-sama orang yang solleh...amin sama-sama lah kita sedekahkan al-fatihah.

1 comment:

cr7lyn said...

Innalillah...
moga pak ngah(pak cik mubin) dtempatkan di syurga dan dikalanggan org2 yg soleh...