Thursday, June 25, 2009

Tak cukup

pagi tadi saya dapat mesej daripada boss nak jumpa saya kat fakulti, kebetulan pula masa tu saya berada di office TEAM TACT jumpa yasir untuk ambil gambar gathering ngan gambar scuba. lepas tu saya pun terus la menuju ke fakulti untuk berjumpa dengan boss, masa saya sampai boss tak ada lagi jadi saya pegi la jumpa abg awie jap kat dalam office fsr. baru sembang kejap boss pun sampai dan terus ajak kami masuk ke bilik.

selepas 5 minit berbincang, boss nak buat bubble maker lagi, katanya tak cukup tu buat sekali je kena banyak kali sikit baru ok, betul juga tu kalau buat sekali je memang tak dapat nak sesuaikan diri lagi dengan alatan scuba tu. jadi kami pun merancang untuk menambah lagi sesi latihan bubble maker pada hari sabtu dan ahad ni, kalau masa mengizinkan kita akan bubble maker pagi dan petang sebelum belepas ke terengganu.


1 comment:

cr7lyn said...

soronoknyer,En.Mubin
training scuba..
gambateh kudasai Mr.president

TkCr..